Klachten

Peuteropvang De Jonge Bevers maakt er werk van!

Wij willen een goede service bieden. Dat geldt ook als ouders een klacht hebben. Het is van belang dat u het ons laat weten als u niet tevreden bent of wanneer u een klacht heeft, op deze manier kan er gewerkt en/of gezocht worden naar een passende oplossing. Bovendien leren wij als Peuteropvang van gegronde klachten.

Bij wie moet u zijn?

Voor een klacht over een pedagogisch medewerker of het reilen en zeilen op de peuteropvang kunt u terecht bij de desbetreffende pedagogische medewerker.

Een open en eerlijk gesprek maakt voor beide partijen duidelijk wat de klacht is en hoe die naar tevredenheid kan worden opgelost.

In de praktijk is gebleken dat het snelst een oplossing wordt gevonden als u een gesprek aangaat met de desbetreffende pedagogisch medewerker. Ook kunt u uw klacht schriftelijk uiten, een schriftelijke klacht moeten altijd gericht zijn aan Joyce en Petra de houders en tevens de pedagogisch medewerkers van Peuteropvang De Jonge Bevers.

In de schriftelijke reactie/ antwoord/ motivatie wordt een termijn vastgesteld waarbinnen eventuele maatregelen zullen worden gerealiseerd.

Advies of hulp nodig?

Heeft u advies of hulp nodig hebben bij het bespreekbaar maken van uw klacht, kunt u altijd om advies vragen aan de vertrouwens persoon van KC Koos Meinderts, Sanne Treub- Badoux. U kunt haar bereiken op: 070-39.717.56 of u kunt mailen naar streubbadoux@koosmeindertsschool.nl

Externe klachten behandeling

Mocht u er met de interne klachten procedure niet uit komen dan kunt u een klacht met het klachtenformulier voorleggen bij de geschillencommissie Kinderopvang.

Bordewijklaan 46
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
070-31.053.10
www.de geschillencommissie.nl

©2013 De Jonge Bevers
[ Terug ]